Az útmutató eléréséhez kérem kattintson az alábbi témák egyikére.
Ha nincsenek belépési adatai a Nincsenek hozzáférési adatok? gombra kattintva egy kapcsolatfelvételi űrlap jelenik meg. Lépjen kapcsolatba velünk és küldünk Önnek belépési hozzáférést, ha aktív vagy potenciális VBH vásárló.
Ezek a jegyzetek a legtöbb dolgot lefedik, de ha problémája van, vagy nem ért valamit, lépjen kapcsolatba velünk, és mi pillanatok alatt megoldjuk.
Email: sales@vbh.hu (lehetőleg képernyőfotóval a problémájáról)
Ne feledje: a VBH24 portálhoz nem tud hozzáférni, ha az Ön számlája fizetési várakozás alatt áll, vagy a hitelkeretén kívül van. Általában ez az oka, hogy nem tudnak a felhasználók belépni, így ellenőrizze ezeket, ha problémába ütközik.
Köszönjük, hogy a VBH24 honlapot használja.
Ez több, mint egy webshop
Lépjen be a regisztrált e-mail címével és jelszavával. Amint belép, minden ár, amit lát, az Ön személyre szabott ára rendszerünkben.
Amint belép, látni fogja a személyes fiókját. Innen ellenőrizheti a raktárkészletet, árakat, rendeléseket adhat le, megnézheti rendelési előzményeit, a Fiók Adminok hozzáadhatnak felhasználókat, létrehozhatnak jóváhagyási folyamatokat, beállíthatnak és hozzárendelhetnek költségközpontokat, ellenőrizhetnek régi rendeléseket, létrehozhatnak rendelési sablonokat stb.
Először is, kérjük vegye figyelembe, hogy a megrendelések csak akkor kerülnek elküldésre a VBH-nak, ha a fiókja a határain belül marad. Pl. ha nincs lejárt számlája és fiókja a hitelkeretén belül van.
Több módja is van, hogy leadja megrendelését.
Reméljük, hogy kérdésére itt, a Gyakran Ismételt Kérdések között megtalálja a választ. Ha nem találja, amit keres, vagy további segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mindent megteszünk, hogy segítsünk Önnek.